Tuesday, March 20, 2012

Debaran Keputusan SPM 2011

Assalamualaikum sahabat-sahabat . Saya berharap sahabat semua sentiasa berada dalam keadaan sihat dan sejahtera serta di berkati dan di rahmati olehNya ..

Untuk pengetahuan sahabat semua , esok merupakan hari yang mungkin ramai pelajar batch 94's tertunggu-tunggu dan mungkin yang sebaliknya. Bagi saya pula hari mengambil keputusan SPM 2011 ini sangat mendebarkan saya sehingga 7 hari yg lepas saya tidak meng-onlinekan diri sy di twitter mahupun facebook kerana sy terlalu memikirkan result yg akn keluar pada esok hari . Tapi apakan daya nasi sudah jadi bubur. Saya dan teman2 yg lain hanya mampu berdoa bertawakkal dan redha dgn apa yg bakal kami terima keputusan pada esok hari. InsyaAllah ..

Saya ingin berpesan sedikit kepada calon-calon SPM , PMR, UPSR 2012 silalah tumpukan perhatian dan belajar sehabis baik dan ''ALL OUT" sewaktu menjawab soalan peperiksaan nanti. So then korang takkan lah rasa nyesal sgt kalau tak perform tme exam nanti. Dan JANGAN OVER CONFIDENT !!! Itu sangat bahaya. Lebih baik hanya sekadar percaya dan yakin apa yg kita telah jawab . Jangan bangga diri ye..

Doa sebelum mengambil result SPM .

Surah Al-Fatihah

Ayat Kursi

Al-Ikhlas (7x)

Al-Alaq (3x)

An-Nas (3x)



**Kemudian berdoalah dengan nama Allah dengan rendah diri dan mintalah kejayaan sebagai muslim Selepas itu masa nak pergi sekolah, mulakan dengan kaki kanan. INSYAALLAH kejayaan milik kita semua dengan keizinan Allah SWT. 
Amin!!

InsyaAllah sama-sama kita batch 94's student berdoa dan meminta yang terbaik dariNya . 
Semoga Allah merahmati dan memberkati diri kita umatNya . Doakan kejayaan kami semua insyaAllah Amin .. Assalamualaikum.






No comments:

Post a Comment