Friday, April 13, 2012

K.A.W.A.N

Assalamualaikum readers :) Well actually i cant sleep now so then i rajinkan diri untuk meng-update blog :)
Apa khabar kalian ? Semoga kalian sihat sentiasa :)

Tajuk entry pagi buta ni agak touching sikit sebab aku macam ada masalah dengan kawan baik aku . Lagi2 lepas habis sekolah ni macam2 masalah datang. Aku cakap dengan kau eh . Kalau orang yang kita sayang kita akan kisah pasal dia even dia tak suka kita menyampah dengan kita . Aku nak tahu jugak kenapa tapi tak tahu kenapa sekarang aku tak berani nak hadapi dan bersemuka dengan dia. Bukan sebab aku takut atau lemah tapi aku takut kehilangan kawan aku , kawan yang aku sayang, yang dulunya kami selalu bersama gelak tawa tangis bersama. Aku takut bila bersemuka semua ikut keras kepala masing2 ego masing2 last2 tak jadi apa sampai berpaling muka sesama kami, AKU TAK SUKA :( 

Kita nak berkawan tak salah kan ? Tapi aku memang cuba sedaya upaya menjaga hati kawan2 di sekeliling aku. Tapi kalau aku saje yg jage hati kawan2 aku tapi kawan2 sendiri tak jage hati aku mcm mane tu ?? Kalau nak yang terbaik bukan seorang je yang berusaha bersungguh nak kembalikan hubungan kawan tu seperti biasa  dan yg lagi seorang ni tak berusaha. Tak jadi jugak kan?? Aku kadang2 di lema. Rase macam tak nak kawan dengan sesiapa dah. Nak jadi sombong. Tapi bila aku fikir balik tu fikiran org yg tak matang je ckp cmtu. Selagi itu masalah , selagi itulah kena cari jalan penyelesaian kan ?? Aku sedang berusaha .... 

Kawan , jika aku yang BERUBAH kau tegurlah diri aku ni. Sesungguhnya manusia ni penuh dengan kesilapan dan sentiasa berubah. Aku sayang kawan2 aku :') Sesungguhnya memutuskan hubungan silaturrahim sesama umat islam di kira berdosa!!!
Kawan pun kenalah faham dengan aku. Kalau kau ajak time aku takde duit mmg aku tak boleh nak keluar lah. Tapi kalau ajak keluar lepak kedai mamak aku tak pernah tolak kann ?? 
Aku rase aku tak pernah lupakan korangg. 
Dahlaa. Sampai di sini saja. Tanak touching lelebih...
Jagalah persahabatan kalian dengan baik :)
Assalamualaikum :)


1 comment:

  1. alalala cianye adik aq....adik bese la tue...sdangkan lidah pn tgigit petah g dlm bkwn..akk doakn ur best fren tgur ko lek ek n kembali normal..amin

    ReplyDelete