Saturday, March 10, 2012

Produk Kecantikan Lelaki & Wanita

Assalamualaikum uolls . Aku nak mempromote produk yang di hasilkan cikgu aku sendiri yang di kenali sebagai "AS BEAUTY" . Produk ini sangat berkesan sebab aku nampak kesannya terang-terang di hadapan aku melalui perubahan yang amat ketara muka cikgu kaunselor baru sekolah aku yang pada mulanya sewaktu memasuki sekolah aku mukanya berminyak, gelap, jerawat dan sebagainya. Tapi selepas beliau menggunakan produk AS BEAUTY ini terbukti perubahannya pada bulan April 2011 dan sehingga kini kulit wajahnya semakin berseri-seri.

Aku mengesyorkan produk ini kepada abang aku sendiri yg sekarang berumur 19tahun , kulit dia superb teruk ah guwa ckp lu. Lepas dia pakai AS BEAUTY lepas sebulan kulit dia dah semakin elok dan cerah. Dan selepas itu satu keluarga aku memakai produk ini serta sepupu sepapat aku juga.
Anda bila lagi??

Trial Set - Rm50
Set Besar- Rm120
:Soap Vit E
:Day Cream
:Night Cream

Gambar atas = Aku
Gambar Bawah= Abang aku 

Apa ada hal? Apa-apa kalau berminat boleh la contact aku . Selalunya ia menunjukkan kesan selepas seminggu atau dua minggu. Selamat Mencuba!

No comments:

Post a Comment