Saturday, March 10, 2012

Kata Cintaku Padamu

Selamat Petang Guys. Well tajuk entry aku nak gempak je kan? Hahaha yela nak cerita sesuatu ni. Nak tahu tak??

Kena ke aku share dgn korang???

Ermmmmm malas pulak tetiba. Aku tengah sakit perut ni.. Sudi tak nak baca entri tajuk ni??

Takut aku tulis korang tak nak baca .. Yelaa dari tadi aku nak tulis tapi tulis benda lain. Tak tahu kenapa? Rasanya kenapa dengann aku eh??




Gelisah sebab keputusan SPM 2011 nak keluar atau apa? Siapa boleh terangkan? Nak kongsi kisah ni tapi mak aku dah panggil suruh goreng cekodok.




Nanti jela kita sambung okey? Sekarang cuti sekolah pn dah bermula jangan leka-leka jangan enjoy-enjoy naaaaa ! Kalau nak bagi hadiah dekat aku lambat lagi bulan November nanti. Tapi tak mengapa aku setia menunggu hadiah daripada korang..



Terima Kasih sudi baca.




HAHA bye !

No comments:

Post a Comment