Wednesday, February 29, 2012

SACC MALL

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam mengada-ngada. OK shake hand semua . Semalam bersamaan dengan 26 Februari 2012 aku dann debab join event Jelajah ABPBH di SACC Mall wif le familia #shilalas :)
Dan semalam jugak adelah birthday kak imah AKA moyang aku. Hehe. Sebenarnya malam sebelum pergi SACC tu kak dee ade whatsapp dia pesan jangan wish sbb dia dgn kak mos, kak faie plan nak buat surprise esok harinya. ERR aku malas nak menaip ah. Panjang cite sebenarnya.

So, aku pendekkanlahh..
Kak mos, kak faie g beli kek and dorang dtg dari belakang bersama kasha, abg canaz, auntie dan kakdee kononlah duk tanye2 kak imah sbb nak cover supaya kak imah tak toleh belakang sbb kak yai dah bg warning hehe then SURPRISE ..!! Air mata mengalir deras .... shiuuuuuuuu... Hehehe terharu aku. Wahh !! mcm birthday aku pulak. Hahaha , kak imah menangis :') alolololo .. SAYANG MOYANG IMAH :)

Semalam kata kak imah dia pernah mimpikan benda ni dan tak sangka mimpi itu menjadi REALITI :')
Celebrate wif le shilalas familia :D
Thanks pada semua krew-krew shilalas yg terlibat dlm pembikinan "Drama Hari Jadi di Shah Alam" .
Iloveyou!
Tidak lupa juga ucapan jutaan TERIMA KASIH kepada kak Faie dan Abg Qarl !!!:)
Iloveyou!!!

HAPPY BIRTHDAY KAK IMAH !! MUCH LOVE XOXO :)

Lunch at ONLY MEE SACC MALL .

Le Shilalas Familia :) 

Klik Klik.

Kasha n abg canaz kena sakat dgn kak fafau, along RL , kak su dan didie alias.
HAHAHA COMEL GILA MEMALU PULAK 
HEHEHEHE ;D

Meet new shilalas familia , Kimah :)
Yang tengah tu ye..

Me, debab, kak ipar.
EH ?!
HAHAHA.
Gurau naa :p

Una,aku,debab bersama BIRTHDAY GIRL !!
Bertuah sangat moyang imah dapat celebrate birthday dgn shilalas familia and kasha,canaz,auntie zie,syada,bibik rock !
HAHAHA .
Hari Paling Gumbira buat kak Imah .
YEYYY !!!:DDD

Le' Shilalas Familia at PAS :)
Lepak kedepak.
BYE .....




2 comments: