Saturday, December 10, 2011

9 Disember 2011

Hello , Assalamualaikum, Anneoynghesayorrrr !!!!!
Hahh pedulik laa aku salah tulis korea punye hahaha .
Harini hari paling penat paling best sekali okay !!! Tapi yang spoilnye ktorg SALAH TRAIN lagi !!! Okay kejadian ni dah macam WAJIB setiap kali ktorg keluar naik train. Muehehehe XD

First situation :

Ktorg dah sampai JJ maluri , dah masuk dalam tu tanye abg guard tu mane nak carik keje kosong, lepastu dia jawab "petang ni pukul 3 ade sesi interview untuk staff baru JJ" ktorg pun "ohh ok thanks abg". Then ktorg macam tak minat sangat la jadi staff JJ sebab baju dia buruk ehehehe. Tetiba kawan aku syaza g tanyya kakak dekat satu kedai baju ni then dah cakap2 semua dalam masa LIMA MINIT jee ktorg dah dapat kerja. Alhamdulillah :)

Second Situation :

Lepas dah dapat kerja tu , dlm pukul 1 tgahari ktorg pun gerak pi Mid Valley. Time keluar JJ tu ade sorang mamat ni lalu sebelah aku cakap camni "ehh , najwa latep" hahaha k aku gelak guling2 !!! Takde langsung la banggg oi.. K dalam perjalanan nak ke mid tu , AGAIN ktorg SALAH TRAIN !!! Blerghh tension akuu !! Ktorg patutnye amik train ke Sri Petaling tp ternaik train yg patah balik ke Maluri. Sakit hati aku! Then ktorg ade tanye seorang kakak ni acane nak g ke BTS tp dia pun tak sure, ktorg pun pegila tanye lagi sorang kakak ni then dia explain la acane. Cantik tau kakak tu haha :)

Third Situation :

Makan dekat Terminal Bersepadu Selatan (TBS) sementara tunggu KTM yang sejam lagi baru nak tiba . Okay dah kenyang semua pegila menunggu KTM yang lambat nak matey tu. Akhirnya sampai juga benda alah tu,. K kau nak tahu betapa sesaknya ktorg dekat dalam Ladies Coach tu ?!! Ya ALLAH macam SARDIN dalam TIN !!! Aku rasa lebih teruk dpd tu. Sampai aku dapat rasa benda bonggol2 dan sama dengannya hahahaha XD Tapi sumpah lawak la budak2 n kakak yg ktorg berhimpit sama2 tu, semua baik dan tidak kerek :) Nasib baik aku tak pengsan laa. Tak cukup nafas kau tahu ?!! Dan pabila suara perempuan yg bajet tu ayu announce "Stesen seterusnya , Mid Valley" K. aku dah wooowww cepatlah cepatlah aku dah tak tahan !!!aku nak turun !! And yeahhh finally aku dapat juga bernafas di bumi yang nyata . EH ?!

Fourth Situation :

Alhamdulillah sampai jugak Mid. Sumpah aku berpeluh gilaaa time dalam train tu sampai aku berdiri depan kipas besar dekat Mid . HAHAHAHA . k suka hati aku la . Aku panas !!! Then jalan2 la dekat mid , pegi MPH exhibition tangkap2 gambar, makan dkt food junction , buat video untuk izzati AKA onjat. muehehehe <3 Macam2 la aku berangan je yang canaz gn shila nak datang sana. Hm aku frust betul , tme aku ade kat mid tanak pulak dorang ade sana. Ishhh hahahhaha kecohhnyee akuu !!! K la malas cite banyak2..

Fifth Situation :

Mari pulang ke rumah. Balik tu dekat BTS ada auntie ni dia marah dekat polis tu then babitkan aku smpai sebut pasal "hamba malaikat" la apa jadah tah bodohhh betul!! Gara2 auntie cina tu ktorg terSALAH TRAIN lagi!!!! Ktorg naik train menghala ke Sungai Besi then nasib baik ada auntie india ni tlg ktorg . And dah naik lah bas dekat maluri , sampai Leisure terjumpe pulak dengan kawan sekolah ktorg Zainor yang suka main2 dgn Shawl aku smpai tak betul, Hahaha Ju kau jahat tau !! Imencik!!!

Last Situation :

Lepak-ing di Western Bukit Cheras dengan Shahida dan Izzati yang tak dapat join ktorg pi carik keje tu.. Diorg smpai lambat !! Ktorg setia menunggu dorang dengan tarian dan bunyi2 perut yang kelaparan. Hahahha .Macam2 ktorg sembang , ada yang tak percaya yang ktorg dah habis sekolah. Semua sedih termasuklah aku. Banyak ketawa dengan gelagat masing2. Sumpah semua masuk air. Aku je tak... K... Ktorg chau dari western tu dlm pukul 730 malam.... The End ....


Mid Valley

Western ~

Bye2.
Saya punya harta karun ialah tahi lalat di hidung.
muehehehe .


No comments:

Post a Comment