Tuesday, December 13, 2011

5F BBQ Party 2011

Hey. Assalamualaikum..
Today gua penat doe. SUMPAH penat !! Tapi aku gigihkan jari jemariku untuk menceritakan peristiwa gembira pada harini .. Fyi , harini bersamaan dengan 10 Dis 2011 sabtu, kelas aku ade buat jamuan , yee macam di atas tu. tajuk entry tu. Nampak kan ?!
K Alhamdulillah jamuan berjalan dgn lancar ...
Okay kau nampak tak yg aku dah postpone tulis entry ni bpe hari ?! Haha sebab aku penat leww. Hihihi :)
Tapi mmg best gilaa lahh semua budak2 kelas aku beri kerjasama . Walaupun cikgu kelas ktorg tk dpt join  alhamdulillah ktorg berjaya settlekan bbq party ni dari mula smpai akhir.
Kau tahu tak ?! Time tga sibuk bakar arang ade anjing comell ni main kejar2 pulak dgn ktorg and tuan dia biarkan jee. Haisshh, nasib baik anjing tu kecil dan comell hehe tp aku dah lari dulu naik moto hhahaha :D
Aku nak say thanks sgt2 dekat semua yang terlibat dan buat kerja dari mula smpai akhir. Kalau ada jodoh kita jumpa lagi :)
#Haiyebiuuuuu guysss !!!

This the place :)
The story begin here :)

Atas: Chef Syaza 
Tengah : Ketua minuman dan Chef Debab
Bawah : Pemilik DSLR 

Kiri: Onjat , aien , aliaa
tengah : Class members
kanan: Aku, bash , syaza

Keje keje jugak , posing di wajibkan.
hewhew ;p

Manggo Delighte and Chocolate Indulgance :)

Kami tak suka makan cover .
Kami cool.
Cover itu seksa.
Hahaha XD

Pose sebeum tiup fuuuuu ~
*Pengsan*

Aku suka makan.
Makanan dalam mulut lagi, aku amik yang lain pulak.
Hahaha 
Aku kuat makan.
Kisah kau ?!

Patah Seribu.
Hehehehehe :)

Sesi multimedia :)

Cantik kan bulan tu ?
Time ni gerhana bulan :)

My classmates .
Rock bebeh !
#Haiyebiuuuu 

( 8 December 2018 )
Note that !
Bye :)












No comments:

Post a Comment