Monday, October 15, 2012

I'm Happy in sadness

Hello ! Assalamualaikum readers. Well have you in strong health or bad? Because this month is the fever virus. hehe 
I not in a good condition actually i had a bad sore throat and a bit flu. I hate it but i have to through his right?:) Aku ada berita baik !! :D 

Petang tadi mak aku call aku. Masa itu aku dekat mcd Gopeng tengah buat final projek dengan di temani oleh yang tersayang :) Dan guess what? Aku terpilih untuk pergi ke temuduga SPA november ini dan arikh tu juga ialah tarikh yang istimewa bagi seseorang :') 6 November tarikh aku temuduga. Then mak tanya masa hari tu ada exam tak, aku pun ckp lah yg jadual final exam pun tak dapat lagi mak. Tapi kau tahu apa?
Mak aku sumpah happy gila masa on the phone dgn aku :') Aku suka bila dpt buat mak aku gembira :D

Tapikan pada masa yang sama aku tengok muka budak sebelah aku ni dia mcm tetiba berubah je air muka dia walaupun dia sembunyikan dengan tingkah laku gila dia, ketawa dia, aku tahu yang dia sebenarnya macam sedih juga. Aku pun sedih juga sebenarnya. Tapi tidak mengapa ini baru dapat tawaran temuduga belum dapat sepenuhnya lagi tawaran belajar latihan kejururawatan ini :) 

Btw, i'm so happy with my loves here :) I LOVE EVERYONE THAT ALWAYS MAKE ME SMILES ESPECIALLY HIM <3 nbsp="nbsp" p="p">





No comments:

Post a Comment