Friday, December 9, 2011

8 DISEMBER 2011

Assalamualaikum. Semua orang pasti tahu kan yang aku ni budak SPM 2011 ?!
OK. Now tak dah, BEKAS jeeee . But aku tak berapa nak happy sangat pun dengan kemerdekaan yang aku dapat ni. Aku sedih. Yelah memang dulu aku nak habis sekolah cepat tapi bila dah habis aku tanak! well lumrah manusia hehehehe ;p

Pada 8 disember bersamaan dengan hari khamis ialah hari terakhir aku di sekolah Bandar Damai Perdana, cuaca pun hujan seolah-olah mengerti perasaan aku ketika itu yang berasa berat untuk meninggalkan sekolah yang banyak dengan segala memori tercipta yang pahit mahupun manis.. Mungkin di sebabkan aku bersekolah di situ selama 5 tahun . Well act aku ni memang suka merayap dekat sekolah . Empat tahun aku jadi Penolong ketua tingkatan so aku memang wajib jalan2 carik cikgu pun hahaha :D Macam2 perangai aku dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5. Tingkatan 2 aku penolong yang tak bertauliah !!! Tu jee bole aku cite !!!
Here we go ,,
zaman FORM 4 & FORM 5 :


Fatin Bidin.
An ordinary girl.
Kecantikan bukan segalanya .
Kau hodoh kau tak mati pun.
So please jangan hina orang hodoh.
Orang cantik sekelip matapun boleh jadi hodoh dengan Izin Allah.
INGAT !!!

Kami bini bini mu GANGSTER !!!

Atas : Penggemar main buaian 
Bawah: XPDC TAMAN NEGARA PAHANG

First : Pustaka Rakyat (Syaza, Nadirah, Aliaa)
Second : Sekolah (Shahida, Izzati)
Third : Pusat Tuisyen Kasturi (Shahida , Aku, Aliaa, Syaza)
 Fourth : JJ Balakong (Izzati, Aliaa)
Fifth : SMK Engku Hussain ( Syaza, Aku)

First : The Mines (Shahida , Amoi, Syaza)
Second : Pesta Buku PWTC ( Nadirah, Izzati)

Choir D'Perdana :)
I love them Syaza, Izzati, Shahida, Nadirah , Aliaa :)
-PWTC 2011 -

F.A.S.Y.N.I
Fatin, Aliaa, Shahida, Yasmin, Nadirah, Izzati :)


KAMI OFFICIALLY TELAH TAMAT PERSEKOLAHAN PADA TAHUN 2011!!!
















No comments:

Post a Comment