Monday, November 28, 2011

Dear Followers...

Assalammualaikum and hey guys there ! Yaa you awak anda kamu yang sedang baca tu. Haha.
Alrite petang yang indah ni gua nak cerita ah pasal kejadian pada pukul 3 tadi. Eh ?? yeke kul 3 . Hahaha.
Kau tahu tak sekarang ni macam2 hal doee dekat twitter. Aku macam "k , korang ni benda kecik jadi besar? urghh" . Tu hari ade heboh pasal RT manual and auto bagai la apela itula ini laa.

EH! 
Tercite benda lain pulak hew hew ;p
OK.. Tak, aku nak cite pasal followers Shila Amzah ni.. Tadi Shila tweet pasal hashtag dekat twitter cam gini .

Then , adela beberapa org FOLLOWERS shila ni macam tak puas hati sbb translate nama artis tu. Smpai dia ada tweet cam gini. Hehe aku stalk twitter dia. HAHA.


Kira awak ni care about shila jugakla. Tu nak buat tambah DOSA awak carik point kesalahan shila bagai..
THUMBS UP !!!

Aku tunjukla mana yang aku dapat. Sakit hati pun ada bacanyee.. 

Janganlah sampai cakap camtu ohh ..

I suggest you, dah tak suka tu UNFOLLOW jelaa dpd kau buat dosa jee ..

Button UNFOLLOW tu ada . Tak reti nak tekan ke Cik @MisszUniverse ?!
Nak menyampah pulakkk. 





Like Shila and sebulat suara #shilalas said , tekan jela unfollow tu kalau tak suka..
Tapi yang aku peliknye , number of followers shila increases ok sejak haters dia berlambak ni. Haha, booo haters. Eh no no,,
 A BIG THANKS TO HATERS!!!
Because of you guys followers Shila bertambah..
Hehe :DDD

Dia memang act like 21 years old. Kalau korang 21 y/o pun and korang artis takkan korang nak hypo depan fans ? Shila dia tak mcm tuu..


This is us . #shilalas always besides you Kak Sha :)))
No matter what happens ,, no need call us , kitorg serang haters dulu.
Hahahahhahahahahahahahahhahahahha


And this untuk mengkome yang betul2 tak suka shila sila ah tekan block tu.
Kau nampak tak yang line BLUE tu.. 
Okay Sekian Terima Kasih ..


Peace!
Assalamualikum :)






















No comments:

Post a Comment